PDA

View Full Version : Worst Stage names?



Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37

BloodRose3682
03-11-2010, 01:40 PM
Doesn't Allegra means happy in Italian or something? Can anyone think of good stripper names?

mediocrity
03-11-2010, 11:02 PM
^^ Yeah but it's also is a brand of antihistamine. There's tons of threads on names- do a search!

MissWheezy
03-12-2010, 05:15 AM
Couple weeks ago I was in club, one dancer was named "Curtains" and another went by "ShowTyme" or maybe "ShowThyme" I forget how she said she spelled it but I remember it had a "Y" but she actually had an AWESOME stage performance..

But the DJ had fun with her name, said stuff like "Ok guy's make your way to the stage its SHOWTYYYYYYYYYYYME!!!" or "Ladies & Gents, go ahead and get to the edge of your seats, it's SHOWTYYYYYYYYYYYME!!!" but I don't know, dude kept cracking me up with it... btw, I like the name, really fit her...

One of my best friends had the brilliant idea to use ShowTIME! As her stage name for an amateur contest.

I've also come across a Climax, an Orgasma, and an "Out of Control"... I guess so she can say "Hi, I'm Out of Control"???

Djoser
03-27-2010, 05:34 PM
Live from Key West, we now have a 'Buttercup' working here...

At least she looks alright, except the shitty tattoo placed badly right on her ass cheek.

Harleigh HellKat
03-28-2010, 10:08 AM
We recently had a Tree. Not short for anything, just Tree.

Djoser
03-28-2010, 12:37 PM
Haha that's a good one! I mean a good bad one. You know what I mean.

:D

Harleigh HellKat
03-28-2010, 10:15 PM
Apparently she was called that because she was tall..? Yay originality!

rubyredlipsss
03-28-2010, 11:00 PM
there was a girl who tried first working by tinkerbell, then snow white. they finally convinced her to change her name to britney, still sitting on her towel though letting her underwear hang around her neck on the middle of the stage. she does occassionally get up and walk back and forth in her granny platforms and bad wig. shoulda let her keep the weird names.

ariel1228
03-29-2010, 05:13 AM
Toy. Ugh just, ugh. She would go "you know like sex toy"? Uh.....Ok?
ANd then she would dance to that song "Im not your bf baby" ..and then it says "im not your cute little sex toy" and would get pissed if anyone else danced to it since it was HER song and had her "name" in it.

ariel1228
03-29-2010, 05:15 AM
Desire.

Athenathefabulous
03-29-2010, 08:59 AM
There is definitely a 'Nookie' working at my club.

MissMynxx
03-29-2010, 01:07 PM
Toy. Ugh just, ugh. She would go "you know like sex toy"? Uh.....Ok?
ANd then she would dance to that song "Im not your bf baby" ..and then it says "im not your cute little sex toy" and would get pissed if anyone else danced to it since it was HER song and had her "name" in it.

Aww, I always liked the name Toy. I almost went by it at my current club - I'm a short tiny little thing, so I thought it would be cute! lol

Harleigh HellKat
03-29-2010, 05:18 PM
I think it's how you use it and carry yourself.

Like I think Pandora is a lovely name but the last Pandora I met was as big as a house and shorter than she was wide and blatantly did drugs and couldn't dance and had gnarly tummy. So now that image is stuck in mah brain. :(

BarbieDancer88
04-21-2010, 12:13 AM
We have a princess peach. Yes. Like from Mario.. And I good friend of mine traveled and danced by mclovin. Bahaha

ivygirl
04-21-2010, 12:21 AM
ladies ladies ladies, have we forgotten Klassy with a 'k'?
I also work with skittles, secret, and voltage.

Juliette25
04-21-2010, 09:44 AM
ladies ladies ladies, have we forgotten Klassy with a 'k'?
I also work with skittles, secret, and voltage.
A girl I know was Skittles back in the day. I believe she's since changed the name... or at least I hope she has.

Never knew what the idea behind that name was... Taste the rainbow? Nah can't be.

Lucifera
04-21-2010, 06:04 PM
Bubbles (yes really). And there was a really cool girl I met once, but her name was Nemesis, and I couldn't get over it.

rubyredlipsss
04-21-2010, 08:55 PM
there was a girl named cookie that i worked with...seemed appropriate though as it looked as she ate a few too many cookies, if you know what i mean.

Harleigh HellKat
04-21-2010, 11:46 PM
hehehehe.... who stole the cookie from the cookie jar? :D

rubyredlipsss
04-22-2010, 02:42 PM
omg i would totally be bouncing around the club singing that if i still worked there. hell i will probably just start singing it now...it's gonna be stuck in my head for days now.

ivygirl
04-25-2010, 02:37 AM
hehehehe.... who stole the cookie from the cookie jar? :D

That reminds me, i work with a girl name Skittles (cause she 'tastes like the rainbow') and she always tells guys if they bring her to vip, which is a 25$ 1 song lapdance) that she'll let them put their hands in the cookie jar.:O

Su Su
04-25-2010, 06:55 AM
We recently had a Tree. Not short for anything, just Tree.

HAHAHAHHA!!

That is some random name... :O

ariel1228
04-25-2010, 05:32 PM
Wet.. ew.

UV69
04-25-2010, 05:55 PM
that was 1 who called herself baby phat, but thats only cute & a good excuse when you are 7 she was just plain fat & the name made you focused on it.

Surprise
04-26-2010, 01:05 AM
i think toy is cute too, but it's all about how you carry yourself. i knew a peaches, i knew a kheelie, princess, desire, etc. but all of those ladies carried themselves well and were super fuckin hustlers. :D

also, in dallas i met a yoshi, but it was short for yoshiqua or something... O.O

Symmy
04-26-2010, 02:10 AM
RE: Toy..........LMAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tempest666
04-27-2010, 12:30 AM
Here in El paso we have a Remixxx

dirtycash
04-28-2010, 06:57 PM
We currently have a Trixxy. ug. My favorite all time was Felony.

J.D.
04-29-2010, 04:12 AM
We currently have a Trixxy. ug. My favorite all time was Felony.

I knew a Felony in Dallas, she worked at the Lodge. Cool girl, I liked her!

Juliette25
04-29-2010, 10:59 AM
My favorite all time was Felony.
That's pretty awesome!

gypsydancer
04-30-2010, 06:56 AM
scorpio (with it tattoed across her lower back) and gemini

ivygirl
05-02-2010, 09:54 PM
We currently have a Trixxy. ug. My favorite all time was Felony.

Actually i really like that.

tempest666
05-03-2010, 01:09 AM
In El Paso there is a Remixx. Lol

tempest666
05-03-2010, 01:17 AM
RE: Toy..........LMAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I knew a Toy in NOLA.

GlitterBexie
05-03-2010, 08:43 AM
I pretended to be called Consuela last weekend for a night....hilarious! I look NOTHING like a Consuela, am English, and i got away with it hahahaa x

Scarlette_Lucre
05-05-2010, 09:28 PM
In my club we have a Pleasure. it stands out in a club full of "normal" stripper names

jadelady
05-05-2010, 09:38 PM
Buddha

undressjess
05-05-2010, 09:46 PM
Hahahaha. I used to go by Ethel.

sunshine16
05-05-2010, 09:57 PM
OMG FELONY HAHHAHA..though this one girl the other night- her first night i just met her (within the first 3 minutes of talking) found out she lost her licensed to a DWI, in rehab, and probation if I remember correctly- i rename her felony hahahaha, why the hell in gods name would you pick that as a stage name!?!? Then theres this 1 girl who is in love with disney characters..and named herself after one of em..eehh..not so cool. The car names, and anything like that doesn't float my boat much either. I like normal names myself, you get the "whats reallyyyy yourrr nameeee" bullshit much less often too.

Surprise
05-05-2010, 11:50 PM
Hahahaha. I used to go by Ethel.

i LOVE ethel. it's so different. i also like mabel...LOL

they're old, but different. lol.

undressjess
05-05-2010, 11:53 PM
i LOVE ethel. it's so different. i also like mabel...LOL

they're old, but different. lol.
Haha! Thanks love. I've gone by many names. Some are:

Seven
Vegas
Ethel
Roxie
and Bootsy

Harleigh HellKat
05-06-2010, 12:17 AM
I think if I travel anytime soon I'll go by D'arcy. I love it. I've loved that name since I was in the 7th grade jammin to Smashing Pumpkins. :D

Jess, I've gone by Vegas before... everyone wanted to call me Vega though. I've never been to Vegas and guys asked that a lot, so I dropped the name. o_O

Harleigh HellKat
05-06-2010, 12:19 AM
PS- Also, I LOVE your site <3<3<3

undressjess
05-06-2010, 12:27 AM
I think if I travel anytime soon I'll go by D'arcy. I love it. I've loved that name since I was in the 7th grade jammin to Smashing Pumpkins. :D

Jess, I've gone by Vegas before... everyone wanted to call me Vega though. I've never been to Vegas and guys asked that a lot, so I dropped the name. o_O

I used it because I looked like the cover of the Dirty Vegas album at the time.

I'm thinking about doing day shift at some shitty place in town for a few months to get back in shape. (Dancing is the only way I've gotten or stayed in shape since college but I really don't want people knowing that I'm anywhere cool because I've gained a lot of weight lately and don't look my best.) I'll need to think of some goofy name so I'll be reading back through this thread a lot in the next few weeks! }:D

Poleprincess07IL
05-06-2010, 03:09 AM
There are two girls that work in my club called Pinky and Gizmo. Whoa.

Harleigh HellKat
05-06-2010, 11:54 AM
I used it because I was into sequins and showgirl-esque stuff at the time. We also had a Miami and another City name girl at the club so it was kinda funny.

Goofy name... hmmmm try something ultra sickeningly cute like Bubbles or Gumdrop.

undressjess
05-06-2010, 12:02 PM
There are two girls that work in my club called Pinky and Gizmo. Whoa.

I worked with a Pinky once. She was AWESOME!

Harleigh HellKat
05-06-2010, 12:08 PM
Does Gizmo eat after midnight? What if she gets wet? o_O

Pinky is kinda rad... I worked with a pinky once... she was tatted up and looked like a bad bitch! Her chest piece put mine to shame.

Amareth
05-06-2010, 12:11 PM
I'm about to start at a new club and want to change my name to something ridiculous like Tinkerbell or Diamond just for a laugh (plus with Diamond if anyone asked what your real name I'd reply Cuban Zirconia :D)... I'll probably just stick with my "normal" name though...


In my club we have a Pleasure.

I used to work with a Pleasure as well, she changed her name to Angel at one stage. Also worked with a KT and a KC (yep, that's how they insisted it was spelled) and a Delphi (customers called Elphi and gave me blank looks when I told them "it's Delphi, as in the Oracle of Delphi")

They were all at the same club. Other than that club most girls I've worked with have had fairly normal names... except Precious.

Athenathefabulous
05-06-2010, 03:22 PM
not sure if this has been posted, but there was definitely a 'moonshine' working in NOLA. i think it has, but i dont want to look through the 51 pages of awful stage names to find out.